Sou a: Inici>Noticies>Actuacions finançades amb les subvencions atorgades per la Diputació de Girona convocatòria "del pla a l'acció 2018-2019 "

29/01/2020

ACTUACIÓNS FINANÇADES AMB LES SUBVENCIONS ATORGADES PER LA DIPUTACIÓ DE GIRONA  CONVOCATÒRIA  "DEL PLA A L'ACCIÓ 2018-2019 " :

L’Ajuntament de Saus, Camallera i Llampaies, va quedar inclòs a la convocatòria anomenada “Del pla a l’acció” 2018-2019 que va convocar la Diputació de Girona; aquest pla estava contemplava  diverses línies  quedant  inclosa  en  ,

Línia 1, servei de comptabilitat energètica i informe de seguiment del PAES, amb una subvenció  de mil tres-cents cinquanta euros. Aquest servei ha estat realitzat per part dels tècnics del Consell Comarcal de l’Alt Empordà.

Dins la línia 2, el municipi va obtenir una subvenció per al subministrament i instal·lació d’un punt de recàrrega de vehicle elèctric, per  import de  cinc mil euros. L’emplaçament del punt de recàrrega de vehicle elèctric es troba a la placeta del carrer de l’Església, dins el nucli de Camallera.

Dins la línia 3, se'ns va atorgar una subvenció de quinze mil euros, per a la renovació de l’enllumenat públic, destinant-la al canvi de quaranta-set lluminàries, consistint en la substitució de lluminàries de vapor de sodi per lluminàries amb tecnologia LED.