ACTUACIONS MUNICIPALS

Sou a: Inici>Noticies>ACTUACIONS MUNICIPALS

05/09/2017

ACTUACIONS MUNICIPALS: Havent obtingut una subvenció a fons perdut d'import vint-i-cinc mil set-cents seixanta-vuit euros (25.768,60 €) del Fons de Cooperació Econòmica any 2016  de la Diputació de Girona, l'Ajuntament ha pogut finançar part de l'execució de les obres:

PAVIMENTACIÓ DEL CAMÍ DELS MASOS DE LLAMPAIES: A causa del mal estat en què es trobava aquest camí, s’ha procedit a la seva pavimentació, fent-lo un camí més transitable i segur.

PAVIMENTACIÓ DEL CAMÍ DEL RENTADOR DE SAUS: S’ha asfaltat el camí del rentador de Saus al seu pas per sota la via del tren, amb aquesta actuació millorem la mobilitat en aquest tram, ja que tal com estava anteriorment, quan plovia s’hi acumulava molta aigua i fang i era gairebé impossible poder-hi transitar els vehicles i les persones.També hem aprofitat per netejar la riera que hi passa per sota.

REPARACIÓ D’AIXETES DE PAS D’AIGUA: S’han reparat aixetes de pas de la xarxa de subministrament d’aigua de Camallera  Llampaies.
Degut a que les aixetes actuals no tancaven, quan es produïa una fuita o s’havia de tallar el subministrament d’aigua, no es podia fer parcialment i s’havia de tallar l’aigua a tothom, havent de buidar completament els dipòsits i malbaratant l’aigua.
Amb la reparació d’aquestes aixetes de pas, quan es produeixi un tall en el subministrament o una fuita no caldrà tallar l’aigua a tothom, ja que es podrà tallar només al sector afectat, sense haver de deixar la resta del poble sense aigua.
S’ha prioritzat la substitució d’aquelles aixetes que fan que en el cas que s’hagi de tallar el subministrament, aquest afecti el menor nombre de gent possible.