AIGUA

Sou a: Inici>Noticies>AIGUA

21/07/2016

Des de l'Ajuntament  us informem que els resultats de les darreres analítiques efectuades el dia 20 de juliol a la xarxa municipal d'abastament d'aigua  els resultats han estat de

Al poble de Llampaies     de 31 mg/L N03

Al poble de Camallera     de 15 mg/L NO3

El resultat d'aquestes analítiques ens indica que hem baixat considerablement el nivell de nitrats i que estem sota els paràmetres que es consideren de risc , que és a partir de 50 mg/L NO3.

Així mateix , també estem pendents d'uns resultats que ens fa la Generalitat Departament de Salut corresponents a l'analítica del pou de Saus, per tal d'activar aquest pou i garantir amb més solvència el subministrament d'aigua del nostre municipi .

Estem treballant per buscar solucions  definitives i remarquem  que els nostres aqüífers han minorat considerablement el cabal, causa que ens ha obligat per tal de garantir el subministrament  a  prendre mesures d'urgència  contractant servei de transport en dipòsits d'aigua provinents d'altres municipis .

Reiterem que necessitem la vostra col·laboració evitant gastar més aigua de la estrictament necessària, restringint el rec de jardins i el canvi d'aigua per les piscines.

Camallera, 21 de juliol  de 2016.

L’Alcalde

AIGUA